Humor nincs

A brit reklámtestület sértőnek ítélte a Samsung egy reklámját, amely a „Csodakedvezmények a Samsung Galaxy androidos mobilokra” szöveggel és Kevin Smith Dogma című filmjének a keresztre feszített Jézust felváltó Krisztus haver figurájával reklámozta készülékeit húsvét előtt. Bár a reklámtestület elismerte, hogy a hirdetések könnyedek és humorosak szándékoztak lenni, mégis a kereszténység centrális tanításait látszanak kigúnyolni, tisztetlenek a keresztény vallással szemben és valószínű, hogy komolyan megbántja a keresztényeket.
Ezzel a Samsung hasonlóan járt, mint a brit humanista szövetség a népszámlálás-kampányával, amely során a „Ha nem vagy hívó, az Isten szerelmére valld be!” szöveggel kampányoltak azért, hogy a semelyik egyház tanításait nem követők felekezeten kívülinek vallják magukat.
Címke ,
%d blogger ezt kedveli: