Üdvözülés-marketing

Isten nemzetiségének boncolgatása apropójából a keresztény marketing villámelemzése, igaz, egy lényegi vonás kimaradt belőle: a termék (aka üdvözülés) minősége nem ellenőrizhető, lévén, hogy a holtak nem tudnak visszajönni reklamálni az ügynökségnél (egyház), illetve feltenni tapasztalataikat a Homárra :-). A link: reklama.blog.hu/2010/11/22/milyen_nemzetisegu_az_isten_jesszus1

Reklámok

One thought on “Üdvözülés-marketing

  1. fotó | Kacper Pempel, Reuters Nem sokkal éjfél után a lengyelországi Swiebodzin felől hallható nyüszítésre riadtam. A hang nem hasonlított kutya, sakál vagy farkas vonításához, a megkínzott, rettegő gyerek, a szenvedő, a gyászoló, a haldokló, sőt, a v…

Hozzászólások lezárva.

%d blogger ezt kedveli: